Monty Roberts 6April

Den 6 April så kommer Monty Roberts till Flyinge vilket är sjukt nice! De sökte hästar/ponnys som de skulle kunna ha med i showen, jag sa bara enkelt att jag inte får på Slight öron. Trodde inte att det skulle vara direkt något. MEn en dag så mejlade de mig och frågade om det var något intressant. Självklart hade det varit kul om Slight hade fått vara med i showen + jag själv hade fått se den! (hade ev sett den iaf) De ville veta lite mer om Slight så jag skrev om honom och skickade det. Sen sent igår kväll så fick jag ett nytt mejl från dem. Där det stod om att Slight hade äran att få komma till uttagning på morgonen samma dag som showen. På uttagningen så blir man intervjuad, de hälsar på ens häst osv.. Sen väljer de ut några hästar de tror skulle kunna vara passande till showen. 
Visst låter det helt fantastiskt?!  
Ni skulle bara fatta hur glad jag blev! Somnade verkligen med ett leende på läpparna igår! En annan super sak med uttagningen var att jag hade fått en biljett till mig + en biljett till en kompis! (en biljett kostar 375kr!) Och jag visste ju redan att jag skulle ta med Emilia på showen!
Men allt skulle vara för bra....

Jag träffar Emilia sen på eftermiddagen för vi skulle träffas i stallet. Men då berättar hon att det var ett meeting i Ljungby samma helg som showen. Alla roliga tankar om showen bara blööö försvann. Men de fylldes snabbt med andra roliga tankar! Älskar att åka på meetings det är så sjuukt mysigt! Självklart är det så extremt irriterande att det är samma helg! Jag missar inte bara att få ha med Slight i showen utan att se självaste showen också! Det är även sista gången Monty Roberts är utomlands och har föreställningar. Men allt händer av en anledning... 
Så vi får tagga meeting istället!! Det blir Slights andra meeting då! 
 
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0