Fast and Furious 6!

Äntligen!! Nu har jag sett Fast and Furious 6!! Så sjuukt bra den var! Man bara måste älska de filmerna! Allt ljud och fart! Precis som många andra säkert också blir sugan på, så vill jag också ha sådana bilar och kunna köra så grymt! Fatta sjukt najs!
Skulle kunna kolla på dessa filmerna 24/7 utan att tröttna!
Har ni inte sett dem innan så gör det NU! Lovar, ni blir inte besvikna!

Hade även en väldigt ren ponny(...) idag, han var brun istället för svart. Men gud så fin han var idag!! Red i ridhuset eftersom vädret inte tillät att rida ute idag :( men kändes som det gjorde dn hel del! Han var bara lite spänd i början, men var riktigt avslappnad och fin sen! Tränade mycket på att svänga lite snävare men behålla galoppen och så att han inte skulle bli en ballong. Men han klarade det super! Han har blivit så himla lätt svängd. Red men på två delar bett idag, vilket han verkade trivas på. Brukar ju rida på tredelat, men eftersom Emilia tränade Bellan samtidigt som jag red Slight och Bella lånar Slights träns så fick jag ta GoCarts träns, men det funkade alldeles utmärkt!
Fin, fina ponny! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0