Hellu

Blev tyvärr ingen bloggning igår. Men är så sjuukt trött när jag kommer hem. Det är bara ut till stallet sen hem och typ däcka i soffan. Orkar verkligen ingenting! Och imorgon har jag Kemislutprov... Så dåligt det kommer gå! Har inte alls orkat eller hunnit plugga! Får hoppas att det inte blir sår svårt och eftersom jag visat att jag kunnat det innan så ska det inte gå såå dåligt imorgon väl? 
 Och hur kommer nästa vecka se ut?! Matte NP (torsdag) Biologiprov + SP NP(onsdag) Idrottsprov(Tisdag) + labbrapporter som måste in och delmålsredovisningen till specialidrotten! Hej plugga typ hela helgen...
 
Sligth är iaf superfin och glad! Dock fick han vila idag, men tror han behöver det och ladda upp batterierna inför morondagens kondis pass! Snacka om att han har tappat en del kondis och lagt på sig en del... men nu ska det blir ändrigsar på det! Red GoCart idag istället, pigga, söta ponnyn tyckte det var mysigt med en härlig och lång uteritt! Dock tråkigt att inte rida med Emilia idag heller... Men som tur så fick jag sällskap av Elin! 
 
The Typical väg bilden
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0