matte - slight

Såå död idag! 
Varit i skolan från 8-20 idag!! Det var någon extra mattehjälp mellan 17-20 nu inför matte nationella! Det var behövligt, så nu har jag blivit lite klokare och Alva och jag vann en miniräknare värde 1100kr! Men Alva fick den eftersom det var från hennes instagram vi lade upp tävlingsbilden från. Men det gör inget eftersom jag inte direkt behöver en grafräknare ^^ 
 
Så tack till Emilia som tog hand om Slight idag. 
Imorgon är jag ledig från skolan och åker till veterinären med Slight. Hoppas nu han är frisk!! Önskar inget annat just nu! Vill komma igång och rida honom och träna honom, komma upp till toppen igen! Vi har ju ett SM att försöka hinna kvala till! Dock börjar det bli lite ont om tid, och ska absolut inte stress nu om han inte känns redo. Men tror inte det ska vara några problem att komma tillbaka på LA nivån. Men vi får väl se vad som händer med ponnyskrutt. Vill egentligen inte tänka så mycket på SM:et, blir mest stressad av att räkna ned på hur kort tid det är kvar och det kommer bara bli dålig inverkan på min ridning på tävlingarna. Så ska sluta tänka på det, men det är såå svårt. Vill ju såå gärna!! Nej, bort med tanken. Allt i livet har en mening och jag tror på ödet! Så vi får väl se vart vi landar.
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0